tisdag 23 december 2014

God jul - Merry Christmas


The day before Christmas day (which is the day that most people celebrate here in Sweden). Are you ready for Christmas? I wish I could say that I'm just relaxing and wrapping the last gifts but I'm not. I'm running around doing all the final preparations and I love it. Gift wrapping, christmas sweets, the traditional Christmas ham, a wreath for the door, some final shopping and now a quick stop here to wish you all a Merry Christmas! 

Hur har ni det dan för dopparedan? Är ni klara med allt eller pågår förberedelserna febrilt, precis som hos oss? Skinkan åkte just in i ugnen, klappar slås in och julgodis tillverkas. Jag pausar snabbt vid datorn för att önska er alla en riktigt god jul!

10 kommentarer:

Marina 23 december 2014 kl. 16:05  

Jag känner mig färdig nu. Inte helt slut, nej, bara redo för jul. Gröten blev precis klar. Den ska vi ha imorgonbitti.

God Jul och tack för boktipsen. Ska kollas upp.

Glädjekällans Trädgårdsblogg 23 december 2014 kl. 17:21  

Här är vi också redo för julen. För en gång skull är allt fixat och klart.
En riktigt God Jul!
Birgitta

Glädjekällans Trädgårdsblogg 23 december 2014 kl. 17:23  

Glömde ju skriva att jag tycker ditt paket är helt underbart. Vem kan förmå sig att öppna ett sådant?
Birgitta

Lotta 24 december 2014 kl. 08:57  

Underbara bilder! Stor julkram till dig!

Volang-Linda 27 december 2014 kl. 19:44  

Åh så fint du har det härinne:) Hoppas du haft en mysig jul.

Snäckskalsdalen. 28 december 2014 kl. 16:31  

God fortsättning!
Vilka otroligt fina bilder, smakfullt allting....jag inspireras!
Agneta kram

CreandoPhoto 28 december 2014 kl. 19:34  

Hoppas din jul har varit fin och avkopplande på alla sätt. En riktigt fin fortsättning och ett Gott nytt år önskar jag dig ♥

Jes/Vita villa vila 30 december 2014 kl. 10:04  

Otroligt vackert!

Gott nytt år!

Kram Jes ♥

ally 6 januari 2015 kl. 11:46  

Your Christmas looked beautifully stylish x

meandmike 25 januari 2015 kl. 17:07  

Men här var det ju fantastiskt fint!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP